HaI!!❤ JoM TeRJaH BLoG PiNkY ❤ BaNyaK lEnS yG cAnTeK TaU^_^

❤ mari dekat mari lihat ❤

Full Name :
Email Address:
Address :
Contact No:
Lens code, Power & quantity:
Alternative Code (Kalau barang yang saya nak xde stock, sila pilih kod ni):
Payment method: Cimb
Maybank
I will pay latest by (before/ on):
Note:
I agree with PINKY STYLES terms&conditions:

Create a web form here

❤❤ jenG...JeNg..JeNg ❤❤


jEng..JeNg..JeNg.....
hihii...cam suspen jer kan...??
uMm seBeNarnyA xdE papE yg sUspEns pon...hahha...
ehEm2...(knapE ngAn Aku Nie??)hahaha...
sebEnarnyE aku nak BgtaU akU truja sGt Bt BloG niE..
aku bAru berpEluang Ade BloG ak Sndiri....(bangGa rse...duSh Dush @@@@)
umM Aku Nie bru pandai nak berblog2 nie...
keinginan aku nk berblog nie dtgnye drpada membr2 aku...
aku slalu bce entry2 lam blog diorg... de yg best..de yg bosan de yg cedih..de yg bt aku ketawa sampai xingt dunia....

pastu...tetibe terdtik lam ati nak bt blog aku sendiri...
so,skang da tercapai da hajat aku....
pi kan byak lagi yg aku xpandai nk bt lam blog nie...
xpe2,ti ak usha2 n menyelidik r pe yg ptut...
owh...lupe2....teruja cgat nak berblog smpei aku lupe nak knalkan diri aku.....
aku nie.......(umm berfikir nak ckap ape...@@$%&)
umm mule2 biar aku bgtau nme aku dlu...
org pgil aku dayah a.k.a hidayah n sewaktunye...
ak skang ngah blajar lagi...
ak sambung degree kat unisza....
umm UNISZA???pe 2??hahaha...mesti korang2 xknal kan??
umm UNISZA nie name bgi Universiti Sultan Zainal Abidin....
dlu u aku nie org pgil UDM...pi mse 2 aku xmasuk agi cini...
u aku nie kat ganu a.k.a terenggganu... aku pon sebenarnye duk kat ganu jerk..
dekat jerk ngan u aku...nak blik tiap2 ary pon bleh..hahaha.....
kos yg aku amek kat u nie Degree Of Accountancy....
bakal accountan ker aku nie??hahaha...pikir2 kan lah....
aku baru jer sem 2...junior lagi nie..
umm panjg lebar da aku ashe entry aku nie...

(nak ckp ape lagi ekkk???idea2 mne kamo pegi nie??)

oooopp lupe.....aku sebenarnye bt blog nie bukan untk cerita hal aku.....
aku xske mne kongsi cite idup aku kat cini....hihiii.(biar da cite pon....hahha.. choy !)

ak bukak blog nie untuk aku ntuk bt business...      
business kecik - kecilan....mne tau kan da lme ti business aku leh jdi BESAR !!!haahha.....
kaye r aku...belum pape da mimpi indah da...angan2 mat jenin tol.....
ehh mne tau angan2 leh jadi kenyataan...pi yg penting kna lar berusaha.....kan???


aku minat lam bab business2 nie...
pi xde mse nak bt business...aku kan ngan blajar agi...
umm nak tau aku nak bt business ape???
tgu yep untk entry yg akn dtang.....
tuink...tuinkkk.....tetttt.......

papai...
zaijian....
xie xie...=)








Suke ?LIKE jer=)

0 comments:

Segala coretan di atas adalah hakcipta terpelihara : PinkyStyles