HaI!!❤ JoM TeRJaH BLoG PiNkY ❤ BaNyaK lEnS yG cAnTeK TaU^_^

❤ mari dekat mari lihat ❤

Full Name :
Email Address:
Address :
Contact No:
Lens code, Power & quantity:
Alternative Code (Kalau barang yang saya nak xde stock, sila pilih kod ni):
Payment method: Cimb
Maybank
I will pay latest by (before/ on):
Note:
I agree with PINKY STYLES terms&conditions:

Create a web form here

cOnTaCt LeNs vs gLaSseS





haaaa......mlm nie nak crite sal kontek lens....hihii......i LIKE contect lens tau.....coz aku sememangnye bergantung cgt2 ngan lens nie...lau xde lens xkuar r aku...knape ?? xde cermin mata ke ???hahhaa...
soalan yg sgt aku suke..... aku memg de cermin mata... da byak kali da aku tukar cermin mata a.k.a "spek" aku bese pgil...atau lebih manje lagi aku pgil ye "KIKI"..sebbnya aku xjge die bek2..so die merajuk n tinggalkan aku begitu aje...huhuhu...xde lar...first cermin mata aku yg jenis xde bingkai kat tepi... comel lar ugak coz aku yg plih.....memang comel...hahhaa.....
trend terkini kot mse 2... masa tu aku form 5...nak jdi ke story time aku nak amik exam pe ntah aku da lupe da, aku bese sangkut kiki aku kat baju...senang nak bawak ke hulu hilir..... aku xpkei pon time aku jlan kat mne2..aku pkei jaz mse lam kelas n mse exam jerk...mse exam 2 jaz nak tgok jam kat depan kelas jerk..tkut len mse ngan jam tgan aku...hahha.....pi yg hakikat nye aku xske pkei cermin mta......aku rse cam mte aku besar jerk bile pkei... abis tudung2 jadi besar kat muke lau aku pkei  lau org laen aku nampk elok jerk pkei......comel jerk.. pi ngan muke aku xsesuai kot....

berbalik kepada cerita aku yg tdi, ntah time exam yg ke berapa ntah, ak tergesa2 masuk dewan besar skol aku untuk amik exam..... umm jlan punye laju smpei aku xperasan kiki aku jatuh....
smpei lar aku masuk dewan n duduk.... n dpat kertas soklan untuk jawab...aku nak lar ambik kiki aku kat bju yg bese aku letak.... hah....terkejut time tu kiki aku xde !!!! YA ALLAH, gelisah giler aku...da r nak jawab soalan exam, kpala duk memikirkan kiki aku yg kat mne jatuh...ntah pe jadi ngan kiki aku 2...mcam2 aku pikir..... ak try jwb seme soalan exam tu dlu...kiki 2 aku akn cri lepas da abis exam...

umm 2 jam lepas 2 ciap lar aku jawab seme2 soalan.... time cikgu benarkan keluar aku pon terus berlari mencari kiki aku..... cari punye cariii....... hahhh jumpe pon....... haaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh tidak !!!!!!!!
kiki ku abis patah n hancur....mybe de org pijak dengan tak sengaja.......
sedih ati aku mse 2......aku jaz kutip sisa2 yg tinggal aje.... tamat da riwayat kiki aku 2..

nie aku search kat abg google...hakikat cm ginilar jadi kat kiki aku.



so, lpas kehilangan kiki aku pon bli plak cermin mata yg len.....
cam gini bentuknye.....sebijik....jaz warna len jerk......hihiii....
cantik kan ???kikiii..perasan ...kuikui...nie pon x duk lame ngan aku.....
patah ugak akhirnye slame 3taun aku bersamenye hadapi susah senang....... ye pon tgalkan aku..hukhukhuk......skang yg msih de ngan aku glasses bingkai putih lak....aku cyg cgt cemin mta aku yg skang sebbbbnye comelllll..... cam bese aku xsuke mne pkei crmin mte, sekadar untuk aku blajar lam kelas jerk n untuk tgok pape yg jauh jerk..... 


hahhh... aku skang da pkei lens... best cgt pkei lens...rse cam mte kite sebenar dapat lihat...x kabur da...
hihiii.......bebas xde rse pape....... memang syok r pkei lens nie....
 da mcm2 jenis n warna da aku try..... pi warna cam biru, hijau, merah aku xpenah pakai.....
cam plik jerk aku rse lau aku pkei wrna 2... setakat nie aku xde keinginan lagi nak try warna2 tu... umm letih da nk taip cite nie, ak smbung plak 6ti ek...... c u...


Suke ?LIKE jer=)

0 comments:

Segala coretan di atas adalah hakcipta terpelihara : PinkyStyles